𝓟𝓪𝓷𝓲𝓼𝓪𝓟𝓪𝓷𝓲𝓼𝓪، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

پانیسا دختر سنتور نواز

سلام دوستان گلم به وبلاگم خوش اومدید

جای مدرسه مون عوض شده

1399/6/9 0:10
نویسنده : Panisa
64 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین جون و هانیه جون جای مدرسه عوض شده که میدونیم

البته امروز شنبه من و مامانم و بابام رفتیم مدرسه رو ببنیم 

اما اصلا جای خوبی نبود وسط دو تا دبیرستان دولتی پسرانه 

وایییی خدا جانم جای خوبی نیست جای کمی داره 

اما کاش جای قبلی رو داشت جایی بود که هیچکی نبود

واسه کرونا نگرانم البته ما دو تاخونه داریم  که شاید 

یه مدتی بیایم این خونه به ماطر من

پسندها (1)

نظرات (2)

SujinSujin
9 شهریور 99 0:26
عزیزم اتفاقا من خیلی خوشحالم که عوض شده خیلی بزرگه و به مدرسه های دیگه کاری ندارم و کار خورمو میکنم
بعدم من از همتون زود تر فهمیدم چون خانم برخورداری به من اول گفت گفت به کسی نگم
بعدم تو که میترسی از این مدرسه خب عزیزم مدرستو عوض کن
Panisa
پاسخ
نازنین جان قرار نیست با من اینطوری حرف بزنی بده 
بعدم که الان کسی نگفت من از همه زودتر خبرو شنیدم
که تو الان کفتی   نیازی هم نیست لج لجو با من صحبت کنی چون من 
دوستتم 😊
SujinSujin
9 شهریور 99 16:49
عزيزم من بد صحبت نكردم فقط گفتم خب اگلا أين مدرسه أرضيت ميشي خب عِوَض كن من برأي خودت گفتم😐